IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Gość
avatar

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptySro 02 Wrz 2015, 18:15

Miałeś mnie nie lubić, pamiętam (to chyba byłeś ty)
więc przyszłam po bycie nie lubianą o nie wiem za co
może za lenistwo, albo nie wiem
Riaan van Vuuren
Riaan van Vuuren

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyPią 04 Wrz 2015, 15:24

To nie Ciebie miałem nie lubić, tylko Jasona :P Aaaalee Riaan nie rozumie sarkazmu, ani ironii więc może Cię mylnie posądzać o to, że go nie lubisz jak wyjeżdżasz mu z jednym z powyższych. ;)
Gość
avatar

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyPią 04 Wrz 2015, 15:29

o na początku mogłaby mu to próbować wytłumaczyć, ale widząc, że i tak nic z tego nie rozumie załamałaby rączki
Riaan van Vuuren
Riaan van Vuuren

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyPią 04 Wrz 2015, 15:40

I od tamtej pory Riaan myśli, że go obrażasz :D
Gość
avatar

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyPią 04 Wrz 2015, 15:49

jestem za ;)
Gość
avatar

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptySob 05 Wrz 2015, 02:19

Szukam dobrego kumpla z którym połączy mnie zamiłowanie do sportu i rywalizacji. Dobrze trafiłem?
Riaan van Vuuren
Riaan van Vuuren

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyPon 07 Wrz 2015, 12:44

No spoko, ja się zgadzam. Możemy się lubić, rywalizować itd :)
Claire Annesley
Claire Annesley

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptySob 12 Wrz 2015, 21:44

Trochę egzotyki, chcę do kolekcji! :D
Riaan van Vuuren
Riaan van Vuuren

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyNie 13 Wrz 2015, 00:45

No dobrze, ale jaka to ma być relacja?
Claire Annesley
Claire Annesley

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyNie 13 Wrz 2015, 13:23

Jeśli chodzi o Claire, Riaan na pewno by jej imponował - zarówno ze względu na charakter, umiejętności jak i samo pochodzenie. Annesley jest zwyczajną, wiejską dziewczyną, stąd pochodzący z szacownego rodu van Vuuren byłby dla niej jak taki bajkowy książę. To mogłoby ją z kolei trochę onieśmielać. Generalnie jednak na pewno chciałaby się od niego uczyć tropienia i polowania (choć preferuje raczej obserwowanie zwierząt niż ich mordowanie) i słuchać opowieści o tym, jak to się żyje w lepszym, bogatszym świecie.
Nie wiem, jak bardzo zaangażowana miałaby to być relacja, jak Ty byś ją widział, ale z perspektywy Claire wyglądałoby to mniej więcej tak. :)
Riaan van Vuuren
Riaan van Vuuren

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyNie 13 Wrz 2015, 15:22

Podoba mi się Twój pomysł, :) Riaan z pewnością nie będzie rozumiał dlaczego onieśmiela Claire, na dodatek niechętnie opowiadał Ci o życiu arystokracji, bo sam niewiele w nim uczestnicy, zresztą to nudne. :D O naukę polowania czy tropienia zaczep go kiedyś na fabule.
Blake Blackwood
Blake Blackwood

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyCzw 24 Wrz 2015, 13:28

Rihanna, szukam negatywów, pomożesz? ;)
Riaan van Vuuren
Riaan van Vuuren

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyCzw 24 Wrz 2015, 13:55

Nie bardzo, bo nie widzę jak Riaan mógłby Cię nie lubić :P Nie masz nic przeciwko mugolakom, nie zadzierasz nosa, nie jesteś wredna ani kłótliwa. :D
Blake Blackwood
Blake Blackwood

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyCzw 24 Wrz 2015, 14:03

No nie bądź taki! Zawsze można coś znaleźć! Możesz na przykład.... No dobra, nie wiem :( to pozytyw?
Riaan van Vuuren
Riaan van Vuuren

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 EmptyCzw 24 Wrz 2015, 14:34

Może być, wspólnym łącznikiem naszej znajomości może być Claire. Riaan ją lubi, Ty jesteś jej koleżanką, więc czemu miałby nie lubić Ciebie?
Sponsored content

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!   Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet! - Page 2 Empty

 

Hey, ek is Riaan! Lekker om jou te ontmoet!

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

 Similar topics

-
» Riaan van Vuuren

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marudersi :: 
Fasolkowo
 :: 
Archiwum
 :: Relacje i sowy
-