IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 System eliksirów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huncwot
Huncwot

System eliksirów Empty
PisanieTemat: System eliksirów   System eliksirów EmptyPią 06 Kwi 2018, 01:21


System eliksirów


W tym temacie znajdziecie wszystkie niezbędne i podstawowe informacje o systemie eliksirów na forum. Przede wszystkim dowiecie się, czym są poziomy eliksirowarstwa, a także jak tworzyć własne mikstury i jakie płyną z tego korzyści.



Jak uwarzyć eliksir?


Aby uwarzyć eliksir, przede wszystkim należy zakupić niezbędny zestaw składników. Cena takiego zestawu znajduje się pod każdym eliksirem w Księdze eliksirów.
Po drugie, należy posiadać odpowiedni poziom zaawansowania w dziedzinie eliksirowarstwa. Jeżeli chcemy więc uwarzyć eliksir z poziomu trudnego, musimy mieć 6 punktów w statystykach w dziedzinie eliksirowarstwa. Jeżeli osiągnęliśmy ten poziom, wystarczy po zakupie składników napisać odpowiedniego posta fabularnego, w którym nasza postać warzy eliksir, a następnie zgłosić ten fakt Administracji, by dodała upragnioną miksturę do naszego ekwipunku. Proste? Pewnie, że tak!

Jako że jednak eliksirowarowie często są w świecie czarodziejów niedoceniani, a dziedziny zaklęć cieszą się o wiele większą popularnością, dajemy także możliwość próby własny sił przy mniejszym poziomie umiejętności. Gracz ma prawo spróbować uwarzyć eliksir zaklasyfikowany o jeden poziom wyżej niż jego własny.
Przykład: Gracz X ma 6 punktów w eliksirowarstwie, a chciałby fabularnie uwarzyć eliksir z poziomu bardzo trudnego.
Co musi zrobić? Dokładnie wszystko to, co osoba, która osiągnęła poziom bardzo trudny w dziedzinie eliksirowarstwa. Po pierwsze, zakupić niezbędny zestaw składników, po drugie napisać posta fabularnego, w którym podejmuje próbę uwarzenia eliksiru... no właśnie, próbę! To tutaj przejawia się jedyna różnica. Aby prawidłowo uwarzyć miksturę zaklasyfikowaną o poziom wyżej gracz musi już rzucić kostką dziesięciościenną. Jeżeli wyrzuci wynik 8-10, próbę uznajemy skuteczną. A co, jeśli wynik będzie niższy? Niestety zestaw składników przepada, a gracz zostaje z niczym. Może jednak warto próbować?

Eliksirów zaklasyfikowanych o dwa poziomy wyżej niż poziom zaawansowania gracza, jak i jeszcze trudniejszych, gracz nie może uwarzyć w ogóle!  

Poziomy eliksirów


Wszystkie eliksiry zostały podzielone na pięć poziomów:
- Poziom Łatwy, są to eliksiry, które wszystkim się udają i nikt nie ma problemów z uwarzeniem ich. Każdy może warzyć eliksiry tego poziomu.
- Poziom Średni, do tej grupy należą eliksiry, które są średnio trudne i mogą sprawić problemy dla niektórych osób. Aby zawsze móc uwarzyć eliksiry tego poziomu, należy mieć minimum 3 punkty statystyk w eliksirowarstwie. Każdy może natomiast próbować swoich sił w uwarzeniu tego eliksiru przy użyciu kostki.
- Poziom Trudny - eliksiry, które niewykwalifikowanemu czarodziejowi mogą sprawić naprawdę wielką trudność. Aby zawsze móc uwarzyć eliksiry tego poziomu, należy mieć minimum 6 punktów statystyk w eliksirowarstwie. Wystarczą jednak 3 punkty, by móc spróbować swoich sił w uwarzeniu tego eliksiru przy użyciu kostki.
- Poziom Bardzo Trudny - eliksiry wykraczające poza wiedzę przeciętnego czarodzieja, których raczej nie pozna się w murach szkoły. Aby zawsze móc uwarzyć eliksiry tego poziomu, należy mieć minimum 8 punktów statystyk w eliksirowarstwie. Wystarczy jednak 6 punktów, by móc spróbować swoich sił w uwarzeniu tego eliksiru przy użyciu kostki.
- Poziom Ekstremalny - eliksiry, które mogą uwarzyć jedynie naprawdę doświadczeni czarodzieje. Aby zawsze móc uwarzyć eliksiry tego poziomu, należy mieć minimum 10 punktów statystyk w eliksirowarstwie. Wystarczy jednak 8 punktów, by móc spróbować swoich sił w uwarzeniu tego eliksiru przy użyciu kostki.

Tworzenie własnych eliksirów


Na forum można tworzyć własne eliksiry. Użytkownik, który wymyśli własną magiczną miksturę, zostanie wpisany przy niej jako jego odkrywca. Co to oznacza? Eliksir ten nadal mogą warzyć wszyscy gracze na forum, jednakże odkrywcy nie pozostają na tym stratni. W przypadku próby uwarzenia opracowanego przez siebie eliksiru przy poziomie eliksirowarstwa o jeden niższym niż ten, do którego zaklasyfikowany został ostatecznie eliksir, nie muszą bowiem rzucać kostką, a co za tym idzie mogą liczyć na gwarancję sukcesu.  

W księdze eliksirów ze względów praktycznych wpisujemy imię i nazwisko tylko jednej postaci gracza, jednakże opisywany powyżej "bonus" obejmuje wszystkie jego multikonta. Należy jednak pamiętać, by na bieżąco uzupełniać pole profilu "multikonta" na wszystkich swoich postaciach. W przypadku braku takiego konta w tej rubryce, MG może bowiem nie uznać akcji powiązanej z wykorzystaniem stworzonego przez gracza eliksiru.

Autorski eliksir musi jednak zostać najpierw zaakceptowany przez Administrację - w tym celu gracz, który chciałby stworzyć własną magiczną miksturę, powinien opisać ją dokładnie w poście w tym temacie wedle poniższego wzoru:

Kod:
[b]Nazwa eliksiru:[/b] Tutaj wpisujemy nazwę eliksiru
[b]Poziom:[/b] Wpisujemy poziom, do którego powinno naszym zdaniem należeć zaklęcie.
[b]Cechy charakterystyczne:[/b] np. bezwonny, czarna barwa
[b]Działanie:[/b] Opisujemy działanie eliksiru.
[b]Składniki:[/b] Opisujemy, jakie składniki są potrzebne do uwarzenia mikstury.
[b]Sposób uwarzenia:[/b] Opisujemy recepturę, czyli sposób, w jaki należy uwarzyć eliksir.
[b]Całkowity koszt składników:[/b] Podajemy, jaki naszym zdaniem powinien być całkowity koszt składników.

 

System eliksirów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» System fasolek
» System zaklęć
» Księga eliksirów
» Składniki eliksirów
» Księga Eliksirów

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marudersi :: 
Organizacja
 :: 
Zasady
 :: Magiczne Księgi
-