IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Regulamin fabularny - ingerencja MG

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huncwot
Huncwot

Regulamin fabularny - ingerencja MG Empty
PisanieTemat: Regulamin fabularny - ingerencja MG   Regulamin fabularny - ingerencja MG EmptyNie 30 Lis 2014, 13:58


Regulamin fabularny


Kiedy w rozgrywce niezbędny jest Mistrz Gry?
1. W przypadku wystąpienia konfliktu pomiędzy rozgrywającymi sesję użytkownikami, zobowiązani są oni do bezzwłocznego zgłoszenia się ze sprawą do jednego z MG (link)
2. Używanie umiejętności dodatkowych, takich jak legilimencja/oklumencja podlega rzutowi kostką. Od jego wyniku zależeć będzie, czy użyta umiejętność odniosła skutek, a jeśli tak, w jakim stopniu.
3. Trwałe okaleczanie/próby zabicia postaci drugiego użytkownika bez jego zgody są niedopuszczalne. Z wyjątkiem sytuacji, w których postępowanie gracza wymusza określone reakcje i nie pozostawia osobie decyzyjnej większego wyboru np. wchodzi do paszczy smoka, igra z Voldemortem.
4. MG jest jedyną osobą, która ma prawo do użycia zaklęć Obliviate i Imperius na graczu, nie pytając go wcześniej o zdanie ani nie rzucając kostkami. Może bez zgody wymazać konkretne wspomnienie, zadać lekkie obrażenia, lub skłonić postać do postępowania wedle jego woli, z pominięciem radykalnych rozkazów.
4.1 Użytkownicy kierujący postaciami znającymi zaklęcia Obliviate i/lub Imperius mogą skorzystać z dwóch opcji: zapytać ofiarę o zgodę na użycie zaklęcia bądź (w przypadku odmowy) poprosić MG o ustalenie indywidualnego progu.
5. MG na wniosek użytkownika ma prawo interweniować w przypadku braku zgodności co do podjętych przez jedną ze stron działań.
6. MG czuwają nad tematami i mogą interweniować w wybranym przez siebie momencie. Wyjątkiem jest sytuacja odgórnie przygotowanej fabuły, kiedy ingerencja Mistrza Gry może popsuć zaplanowane wydarzenia. W takim przypadku uprasza się o wystosowaniu
"STOP"
na początku pierwszego z postów.
6.1 W przypadku zbyt wielkiej swobody użytkowników, MG ma obowiązek zainterweniować w przypadkach absurdalnych (np. wchodzenie w paszczę Rogogona, walka piątoklasisty ze śmierciożercą).
7. Wola MG jest rozstrzygająca, jeśli się z nią nie zgadzasz, masz prawo zgłosić się do członka Administracji.

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2014
 

Regulamin fabularny - ingerencja MG

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Regulamin szkoły
» Regulamin MG
» Regulamin pojedynków
» Regulamin Quidditcha
» Regulamin forum

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Marudersi :: 
Organizacja
 :: 
Zasady
 :: Vademecum :: Fabularne
-