Anonim
| Temat: Kradziej! Wto 30 Gru 2014, 12:14 | |
| Planowany czas startu sesji: 8.01.2015, orientacyjnie godzina 12 Długość trwania sesji: 14 dni realnych / czwartkowe popołudnie fabularnie Zgłoszenia przyjmuję do: 7.01.2015 Miejsce: docelowo opuszczona sala eliksirów Ilość graczy: dwójka: adwokat i prokurator Możliwe szkody: - spotkanie z Panią Norris - strata punktów dla domu - spotkanie z Chantal Lacroix - zatrucie eliksirem
Możliwe nagrody: - punkty fasolek - punkty statystyk - przedmioty - wzrost autorytetu wśród uczniowskiej gawiedzi - punkty dla domu - fiolki z konkretnymi eliksirami
No, ale o co w ogóle chodzi? - Ej! Co chowasz po kieszeniach?! Po szlamie niczego lepszego się spodziewać nie można! No, pokaż co masz w tych oślizgłych łapach! - siódmoklasista z herbem Slytherinu popchnął przestraszonego chłopca, który miał nie więcej niż dwanaście lat. W przeciwieństwie do rosłego młodzieńca, ubrany był w czarną uczniowską szatę i za wszelką cenę próbował pod nią schować pewną bardzo małą, istotną rzecz.
Zależy mi na dwóch uczniach o skrajnie odmiennych poglądach, które łączy jedno - nie zamierzają zgłaszać sprawy prefektowi ani nauczycielom. Adwokat boi się o dobro pierwszoroczniaka, kojarząc go z podszeptów na temat jego łatwowierności i niepewności, przez co bardzo łatwo można nim manipulować. Obrońca jest przekonany, że angażowanie wyższej instancji tylko i wyłącznie zagrozi chłopcu. Prokurator przejmuje pałeczkę swojego kolegi ze Slytherinu, przekazując jawne argumenty za tym, że doszło do kradzieży. Nie zamierza nikogo angażować, samemu rozwiązując tę sprawę, aby zgarnąć całą chwałę za ujawnienie prawdy.
A teraz mój ukochany regulamin: 1.1 Czas na odpisanie na posta wynosi 48 godziny. Jeśli przez ten czas nie otrzymam od danego gracza odpowiedniej wzmianki, spotka go niespodzianka. Jeśli będziecie mieli opóźnienie/zdarzenia losowe – piszcie do mnie na prywatną wiadomość na Mistrza Lemura. Między postami Mistrza Lemura będzie 48 godzin przerwy. 1.2 Nie napisanie 2 razy z rzędu bez usprawiedliwienia, z miejsca eliminuje dalszą postać z gry. Oczywiście z nieprzyjemną niespodzianką na zwieńczenie akcji.
2. Piszemy posty dotyczące 3 rodzajów zachowań/reakcji: - co robi postać dokładnie - co zrobi postać jeśli się jej uda - co zrobi postać jeśli się jej nie uda
Czas niedokonany.
Przykład: - Cytat :
X widząc pojawiający się przed nim cień jest przekonany, że to nie jest żaden z jego towarzyszy podróży. Wyciąga różdżkę i próbuje rzucić zaklęcie Lumos, aby przyjrzeć się twarzy nieznajomego stworzenia. Jeśli zaklęcie się powiodło, uskoczył w stronę krzaków. Nigdy nie wiadomo, czy ów stwór jest przyjaźnie nastawiony. Jeśli zaklęcie nie trafiło w personę przed nim – przygotował różdżkę do rzucenia kolejnego zaklęcia, chowając się za drzewo będące pewniejszą skrytką.
3. Nie ma bilokacji. Minievent zostanie przeprowadzony w dziale "Mistrz Gry" - Lemurowe mini-eventy.
4. Zarówno obrażenia, jak i nagrody zależeć będą od Waszych poczynań oraz jakości postów.
5. Kostkami rzucać będę Ja w zależności od stopnia trudności zaklęcia/działania/pułapki/cokolwiek, czego się podejmiecie. Nie zawsze będą one potrzebne.
6. Wszelkie wątpliwości/pytania/zażalenia/etc. przyjmuję tylko i wyłącznie na prywatnej wiadomości na koncie Mistrza Lemura. |
|
Anonim
| Temat: Re: Kradziej! Czw 08 Sty 2015, 18:11 | |
| Zapisy przeciągnięte aż zdobędę chociaż jednego zainteresowanego ;) |
|
Gruby Mnich
| Temat: Re: Kradziej! Nie 11 Sty 2015, 14:48 | |
| Mogę być adwokatem.... :D |
|
Anonim
| Temat: Re: Kradziej! Wto 24 Mar 2015, 07:10 | |
| Podbijam - szukam adwokata bądź/i prokuratora - kto się znajdzie, dostosuję plan wydarzeń. Czas ruszyć, bo zakurzyło się. |
|