IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Filmik promujący

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Amycus Carrow
Amycus Carrow

Filmik promujący Empty
PisanieTemat: Filmik promujący   Filmik promujący EmptySro 04 Lut 2015, 09:07

Nie jestem zbyt dobrym grafikiem, mam mnóstwo obowiązków i potrzebuję czegoś do oderwania się. Dlatego wpadłem na pomysł stworzenia filmiku promującego forum. Proszę użytkowników chętnych do pokazania się w nim o zgłoszenie:

Kod:
Imię i nazwisko aktora:
Imię i nazwisko postaci:
Proponowane ujęcia: (linki, najlepiej z youtuba)

To Wy znacie swoje postacie, więc Wy najlepiej odnajdziecie ich ujęcia :) W ten sposób też zabierzecie cżęść pracy z moich barków i prędzej pojawi się promo ;)

Zgłoszenia przyjmuję do 22.02.2015 :)

Oczywiście, można zgłaszać więcej niż jedną postać :)

Pozdrawiam i czekam na tłumne zgłoszenia! :D
Gość
avatar

Filmik promujący Empty
PisanieTemat: Re: Filmik promujący   Filmik promujący EmptySro 04 Lut 2015, 11:08

Imię i nazwisko aktora: Douglas Booth
Imię i nazwisko postaci: Dante Shepard
Proponowane ujęcia: https://youtu.be/TInhYMqN8o0?t=34s (od 34 sekundy), idealny ^.^ jeszcze z tym portretem!



Imię i nazwisko aktora: Kevin McHale
Imię i nazwisko postaci: Artie McCallister
Proponowane ujęcia: https://youtu.be/0yxxKrdBSsU?t=1m24s Może dziewczyna jest ubrana dziwnie... Ale podwożenie dziewczyny na wózku tak bardzo Artie xD
https://youtu.be/vcXHEfdoyCw?t=1m45s ewentualnie patrzcie jak się wystroił :D
https://www.youtube.com/watch?v=qh8UqFUyuM8 tu też są zarąbiste ujęcia jak tańczy z jakąś dziewczyną na wózku :D
https://www.youtube.com/watch?v=itGuRzXKMjY chciałem dziewczyn siedzących Artiemu na kolanach...xD

https://www.youtube.com/watch?v=slbDK_eXAvE Ok. To najlepszy chyba filmik :c


Ostatnio zmieniony przez Dante Shepard dnia Sro 04 Lut 2015, 13:46, w całości zmieniany 2 razy
Wanda Whisper